En bror i rummet mittemot är aldrig fel!

Jag ligger i min säng utan en minsta glad tanke i skallen (okej, inte riktigt men) och så kommer Jonas in med ett flin på läpparna och säger att han måste berätta en sak.. Vad får jag höra? Jo, att han har lurat en tjej i sin klass eller nånting
sånt att han skulle ha en häst. En vit häst som var lite svart för att den hade blivit missfärgad av sot eller nånting och att han sa att han var på stan när han egentligen var och matade hästen för han skämdes..

Hahaha. Jonas, men en häst? Hahaha, Kul tanke. Hon gick iallafall på alltihop. Och dessutom hade dom just pratat
om att ljuga och Jonas hade då sagt att han var bra på att ljuga vilket hon synade. Sekunden efter ljög han ihop sin häst historia och kammade därmed hem kvällens nobelpris för bästa lögn i mina ögon. Inte illa pinkat brosan!

Vet inte hur kul ni tyckte att detta var. Själv tyckte jag att det var mycket underhållande. Kul godnattsaga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0