En älskvärd flickvän..?


Trots mitt tragiska hår som mer och mer ser ut att tillhöra ett troll vill jag ändå tro det. Jag menar, vilken kille kan låta bli att älska en flickvän som hänger tvätt åt sin pojkvän? För det är precis vad jag har gjort. Medans han bättrar på sitt utseende och tränar som en riktigt man så hänger jag tvätt som en typisk kvinna. Det är som det ska med andra ord.

I övrigt så ser jag såklart på ensamma mammorna och den ensamma pappan. Det kan jag faktiskt inte sluta störa mig på, att det är en pappa med. Han må vara ensam, men still en pappa och programmet heter ju faktiskt ensam mamma söker inte ensamma föräldrar söker. Nåja, det är ju kul för han iallafall men jag är lite missnöjd. Men trots det är jag körd på programmet. Pinsamt, men sant..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0