Duktig flicka!

Mat- Check. Disk-Check. Och bakom mitt snygga ansikte ser ni skymten av ett ännu snyggare kök. Jag har varit väldigt väldigt duktig om jag får säga det själv. Inte en endaste lite fläck så långt ögat kan nå. Triumf! Känner även att jag piggnar till mer och mer från min sjuka och det firade jag med att slänga ner mig själv i ett par myskläder så nu hoppas jag på ännu mer förfrisknelse. Är på rätt väg, nu kan det bara bli bättre får vi hoppas!

Till min hjälp att bli frisk har jag mina tre trogna kompanjoner:
1. Datorn (med film, serier och andra "jag-tar-det-lugnt aktiviteter")
2. Glassen (tro mig, bättre medicin finns typ inte! Inte för mig iallafall. Rebecka♥kuckelimuckmedicin)
3. Sängen (bättre ställe att vila på finns ju faktiskt inte)

Så nu kör vi. DGS. Här ska vi bli friska minsann! Vad gör ni själva ikväll? (som vanlig vet jag ju att ingen kommer svara, men som sagt, att vara lite trevlig kan ju aldrig skada. Eller? Säg ifrån isåfall)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0