Dags att städa..!


Ser ut som ett troll i håret (jag förstår inte vad som händer med mitt hår nuförtiden..) och springer runt och leker i pappas skjorta (typ det skönaste man kan ha på sig när man inte måste bry sig!) Och ni måste ju tro att jag är något slags städ freak. Det är ju typ allt jag pratar om här i bloggen. Sanningen är att jag bara är väldigt stökig av mig, men VILL ha ordning. 1+1 helt enkelt. Det blir snabbt och lätt stökigt och då måste jag fixa till det= rätt mycket städning.  

Så, nu när jag har fått det förklarat är det väl bara att fortsätta städningen då, för det ser ut som ett bombnedslag här just nu, kläder, smink, papper, hårstrån och damm överallt. Inte allt för mysigt, ingen miljö jag trivs i så nu ska allt bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0