Cause you'll be in my heart

Sitter här, rätt bekvämt, i Alexandras soffa och ser ut som hitler, med vit mustash...en jultomte hitler.. jag gillar det inte! Men nöden har ingen lag och mitt ansikte måste räddas innan det är för sent!!

Så, jag ser alltså ut som en hitler men det är långt ifrån dom jag känner mig. Jag känner mig som världens mest patetiska flickvän för stunden. Men det blir lätt så på kvällskvisten, när man lyssnar på lite för lugn och emotional musik...nåja, nu är det slut snackat om det. Jag är iallafall glad att han snart är hemma. Ja, då vet ni det. Nu ska jag sova eller nånting, sluta sitta här och skriva om pojkvänner i Turkiet ska jag absolut göra iallafall! Godnatt!!♥

Det här underbara bjöd förresten Alexandra mig på. Okej, det ser inte såå gott ut men tro mig, det var det!!! Glass+banan+chokladsås=♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0