Allt går enligt planerna...

...jag känner mig mycket bättre faktiskt! Min huskur gjorde susen kan man med andra ord säga. Sedan toppade jag det hela med en dusch så nu är jag fit for fight. Redo att kämpa och briljera på skolan med mitt nya, friska jag. Det låter inte helt tokigt va? Nä, det tycker inte jag heller faktiskt. Men om jag ska lyckas så bra som jag hoppas behöver jag...söömn!

Rebecka 9 år tar över och vill gå och lägga sig halv tio. Det är ju nästan pinsamt..men nej, riktigt än sover jag inte. Men mina ögon varnar mig om att det inte dröjer alltför länge innan de släpper ner ögonlocken och jag vandrar in i drömmarnas värld... Vad ska vi gissa på, en timme kanske? Eller? Nånting sånt. Godnatt!

Ser ut som Quasimodo (om inte värre) Men sover, det gör jag iallafall. En otroligt smickrande syn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0