Väntar på bussen



Idag är en sån dag då jag hatar att ta kort på mig själv så det var rent en kamp mot mitt samvete för att
lyckasta bilden här ovan, men som sagt, vad gör man inte för att sin blogg ska få lite bilder. Nu är det
gjort iallafall och jag väntar på bussen, och även Sofie som ja, jag vet inte riktigt vars hon för faktiskt
men hon kommer väl snartom inte så går jag till bussen ändå och därmed punkt.

Denna dag har förövrigt varit rätt onödig som alla dagar nuförtiden nästan är. Jag kom till skolan, skrek på en lärare, eller ja iallafall skällde ut, skrev en utvärdering, såg på film och nu sitter jag här. Rätt ovärt alltså.

En annan kul, spännande, chockerade, sprudlande eller liknade, nyhet är iallafall att jag nu på onsdag ska dansa framför danslärarna i hopp om att få byta linje till dans. SNACKA att jag är nervös alltså! Herre min skapare alltså.. men jag vill ju hellre gå dans så då måste jag ju faktiskt anstränga mig lite.
Och det ska nog gå bra får vi hoppas. Men nu ska jag löpa till bussen, tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0