Update mitt allt dansande

Jag dansar då så mycket som mitt avlånga lilla rum tillåter, det är inte lätt inte. Jag funderade allvarligt på att avbryta och fara och spela fotboll istället, men det går dåligt med bussar, jag är ogärna ute i detta vädret tillsammas med alla maskar och sen så är det faktiskt så att jag måste dansa om jag ska lyckas! Punkt.

Tänkte iallafall visa lite "ingredienser" till mitt kommande mästerverk som ska få danslärarna att slå volter av förtjusning

Som det ser ut nu så tänker jag använda denna låt..


...och ispireras av denna dans.

Och sen är det bara att hålla tummarna och hoppas på ett fantastiskt reslutat! Back to buisness..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0