Tror min höft har hamnat ur led...

Som ni kan läsa i rubriken så är min höft illa tilltyglad av allt obarmhärtigt dansande och jag tror den har satt sin sista potatis... SKÄMT jag är ju inte 70 år heller! Jag är ung och frisk och stark...hm, nåja, ung och frisk iallafall så jag och min höft ska förhoppningsvis få leva flera glada år tillsammans innan det är dags att ta farväl. Men et blå märke kan jag faktiskt slå mig i backen på att jag får!

Jag har nämligen otroligt lätt att få blå märken, faktiskt så kan det dyka upp blåmärken utan att jag ens har gjort nånting! Det kallar jag skumt!

Men nu ska här ätas lite middag och sen kommer Agnes att rulla in, eller ja, rulla och rulla, men kliva in i mitt hus för att sedan studera mitt dansade och det känns bra att få lite riktigt hjälp för mamma är ju i långt i från den vassaste kniven i lådan när det gäller dans så Agnes är nog behövlig. Tack att du ställer upp! NU mat!

jag och min höft i våra yngre dar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0