Svart och äcklig och en pappa



Är hemma och har nog aldrig känt mig så äcklig som jag gör i skrivande stund, iallafall så var det länge sen sist. Anledningar:
1. Jag har inte fått bort allt rövarsmink = svart och smutsig lite överallt
2. Har inte dushcat (ska dock ta itu med det snart)
3. Har ätit för mycket och ja, det får mig på något sätt att känna mig äcklig, iallafall idag

Okej, det var det. Nu tänkte jag iallafall göra ett tappert försök att bli lite brun medans solen ändå lyser innan jag sedan i flygande fläng fräshar till mig en aning och sedan hoppar på första bästa buss till byske för att ha tjejkväll. Great!


P.s
återigen måste jag kommentera att mitt ena ögonbryn bråkar och fortsätter vilja ta och se annorlunda ut än det andra, detta är dock bara på bild för irl så ser dom faktiskt nästan lika ut. Sen är ju jag ingen makeup artist direkt men sååå olika blir dom faktiskt inte. Klart slut.

uppdate: självklart så försvann solen precis när jag publicerat inlägget... suck alltså... ingen sol för mig då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0