Som jag lovade kommer lite bilder här:

Ladies and Gentleman, låt mig presentera, F O L K  O C H  R Ö V A R E  I  K A M O M I L L A S T A D ! :

Rövarna och Fröken Sofia i rövarnas hus

Lejonet, Sofia, Poliskonstapel Bastian, Bagaren och Slaktaren

Bagaren Slaktaren och Bastian

Kasper Jesper och Jonatan

Rövarna när dom har blivit fångade

Fröken Sofia och Kasper som får upp ögonen för varandra i slutet

Alla sjunger en hurrasång för de tre rövarna

Gruppbild. Bastian-Sofie, Sofia-Matilda, Kasper-Jag, Jesper-Rebecka, Jonatan-Mimmi, Slaktaren-JosseH, Bagaren-JosseN, Tobias-Jesper, Barberaren(som även var lejon)-Anton

Fotograf: Albin

Sådär, nu fick ni lite bilder att kolla på från söndagens föreställning. Har iallafall lugnat mig lite nu efter att jag så brutalt fick skriva av mig, ber om ursäkt för det utbrottet men måste man så måste man...Har som sagt lugnat mig lite nu och ska snart sova eftersom att jag måste till skolan imorn, hur sjuk jag än må vara. Nationella och Föreställning= att jag måste vara där och inga men. Så det är bara att sova och hoppas på förfrisknelse. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0