Quit tell me things you don't mean








I brist på annat att gör grävde jag fram lite olika bilder från arkivet bara, alltid lika trevligt. Eller inte.
Sitter och gör ingenting eftersom att jag och Fanny är så gott som klara med våran redovisning som
vi ska redovisa på fredag. Linas kvällsbok ska det handla om ifall att jag inte redan talat om det.

Slutar iallafall om en kvart och då ska jag rulla runt lite på stan på jakt efter en bikini
vilket måste vara typ det absolut svårast som finns att köpa! Ursh, men ett måste är ett
måste så det är bara att leta tills ögonen trillar ur. Förhoppningsvis kan jag lyckas ragga
med lite sällskap men annars klarar jag det nog utmärkt själv. Nemas problemas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0