Pirates of the Caribbean..5?

I äran till den nya filmen har jag under datalektionernas timmar gjort mig ett helt eget utseende och sedan suttit och försökt lära mig lite effekter på photoshop som jag är lååååååååååååååååååååångt ifrån duktig på!!!!!!!
Men i brist på annat tänkte jag visa lite fina resultat, Olé!

Det riktiga orginalet vs mitt inskickade orginal. Sen har jag lekt fritt medans jag väntar på Sofie, beskåda!:




Jag vet att det inte är mycket att komma med och jag har aldrig varit den vassaste kniven i lådan när det kommer till att redigera bilder.. men aldrig försent att lära sig och något har jag ju lärt mig och inte är jag ett helt omöjligt fall tycker jag själv!

...Genast sjönk mitt "självförtroende" till botten när jag såg den andra Rebeckas bild... nåja man kan inte vara bäst på allt, haha okej skämt. Men nu ska jag leka lite mer i väntan på Sofie som sagt, eller kanske bussen egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0