Paris 11-14 augusti!!!

Tumblr_lgofr9jfhb1qfilgko1_500_large_large

Arc-de-triomphe-sunset_8606_990x742_large_large

Tumblr_lkhf9dczu11qdsxb2o1_500_large

Det var så sant, det har jag inte berättat. Jag ska nämligen till Paris i augusti med min mor. Inte helt fel alltså!
Kunde faktiskt inte bli gladare än att vakna till en resväska med en lapp med orden Paris 11-14 augusti. Pure
lycka alltså! Så då vet ni det. Utöver det så är jag otroligt trött, gårdagen var inte helt skonsam så att säga.
Där av har jag beslutat att försöka få mig min skönhetssömn snarast möjligt, och det lär bli snart känner jag
känns som att mitt huvud håller på att ramla av så trött är jag... så lika bra att göra slut på alla plågor just nu!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0