Onödig dag

Sitter hos Albin med..Sofie?! och lyssnar på Jack Sparrow låten. Anledning? Jo för såhär var det att när vi anlände klockan halv nio imorse på kyrkholmen redo att teatra så fick vi veta att inget skulle bli av denna dag så ja, då satt vi där utan att något göra så vi raggade helt enkelt till oss Albins nycklar och sen har vi legat här som två lik. Och det har jag tänkt fortsätta med eftersom att jag faktiskt är sjuk egentligen och mamma tycker att jag bör stanna i sängen. Sköööööönt.

Dock lämnar Sofie mig och ett par röda sekunder, eller iallafall så snart hon har ätit klart sin banan och jag ska då ta och vara en önskvärd flickvän och göra någon nytta och typ...bädda sängen. Haha eller vad jag nu kan tänkas hitta att göra. Kanske slutar med att jag river stället? Eller bara sover. Tror på det senaste om jag ka va ärlig..Men inte gör det nåt inte!


Från igår

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0