O N S D A G

Idag är det onsdag och på onsdagar brukar jag ju vanligtvis sluta halv ett men idag är knappt något som vanligt. Började ju dagen som typ alla andra med att ha nationella som faktiskt kändes som en barnlek!!!!!! Något jag aldrig trodde skulle hända men faktiskt, jag kände mig smartare än jag gjort på...ja, typ sen min Einstain-period i 2:an typ!

Ja, sen så när jag egentligen skulle ha slutat så fick jag istället fara på två stycken möten om min möjliga förflyttning till dans. Jävla skola alltså. Ursäkta men är så less så jag skulle kunna skjuta någon. Jag är less på allt och att inte veta vad jag vill göra riktigt. Men men, det ska väl också lösa sig på något sätt. Om inte annat så går ju jorden under på lördag så då slipper jag fundera på hur jag ska göra längre för då dör jag bara lite hastigt och lustigt sådär. Nej jag ska inte skämta så, för jag är en sån som faktiskt på riktigt blir livrädd när någon säger att jorden kommer gå under..så jag lever under rädsla från och med nu och förevigt, amen. Nåja, iallafall fram tills lördag.

Bjuder på en liten sneakpeak på Kasper, Jesper och Jonatan från föreställningen som ingen kommer få se eftersom att den har premiär på söndag, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0