Konsten att avregagera sig



Om det är något jag hatar är det folk som säger saker som dom inte påriktigt menar utan verkligen bara säger för att det ska låta bättre och snällare och dom ska framstå som uuuunderbara personer. IN MY ASS! Jag har inte det minsta intressa av att höra att jag är sååååå söt eller att det var såååå länge sen vi sågs eller att du saknar mig sååå mycket. IN MY ASS som sagt. Gör nåt åt det då och stå inte bara där som den falska jävla människa du är och låtsas att du är så perfekt! Fy fan säger jag bara. Det är lika bra att du inte säger nånting då, du behöver inte låtsas nånting. Skippa bara att krama mig när vi ses, jag kommer inte slå dig, tvärt om så kommer jag nog vara närmare att slå dig OM du kramar mig för en person som är så jävla falsk som du vill jag fan inte ha tryckt mot mig i en kram som ska få det att se ut/verka som att allt är som det ska. HELL NO! Det är fan droppen nu, om jag inte hade haft så svårt att säga upp vänskap skulle fasen nästan göra det just nu för jag vill inte ha nåt ända liten jävla ting att göra med dig just nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0