Konfirmation

Imorse vaknade jag kring 9 och satte genast igång att försöka förvandla mitt trötta morgon aniskte till något mer anständigt efter som att jag faktiskt skulle och se min kära kusin konfirmeras! And so I did. Här är lite bilder:

"Schemat"

pappa mamma och mormor i "publiken"

konfirmander

Konfrimander som rör sig och Lovisa som står still

Sjungade Lovisa

Kille med kors

Lovisa i ringen

Snygga typer utanför ringen

Lovisa kramas...

...jag och pappa poserar 

Kram! 

Kusiner som poserar snyggt

Min älskade Amanda! 

Lite släktkort 

Åt sjuuuuukt fina (och goda) cupcakes 

Lovisa öppnade massa paket...

... och ja, that's about it. Så har min dag sett ut hittills. Kom på just innan sista bilden att det kanske inte alls är så vidare kul att kolla på sånt här? Eller? Oavsett vilket så är det redan gjort nu och så får ni kolla bäst ni vill! Själv har jag tänkt göra iiiiingenting och ord kan inte beskriva hur skönt det kändes. Smaka på det, ingenting. Just nu kändes det som det ända rätta och det mest ultimata sättet att avsluta min söndag och en riktigt bra helg!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0