Känd från norran!

Jag hoppas att ni alla som får norran leverad i era hem har kollat in mitt snygga actionface i sportdelen!
Ikväll har jag till en början varit med Fanny och Frida tills jag tog tio i tio bussen till stan och mötte två pojkar vid namn Jesper och sen har jag hängt med dom och lite fler pojkar resten av kvällen tills pappa hämtade mig nångång mellan 1 och halv 2. Nu sitter jag här och lyssnar på fin musik och försöker lära mig att tänka klart typ. Fast borde sova egentligen för har varit sååå trött hela kvällen. Varför är det så svårt att somna när man väl är hemma och FÅR sova? Sannerligen ett mysterium...





Och vad kan avsluta inlägget bättre än en hel hög med tapbilder som vi tog denna afton? Svar: INGENTING..typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0