Jordgubbsglass

Innan jag riktigt börjar detta inlägg tänkte jag få förklara min kinespose, Det var ju nämligen så att jag testade
på kinesisk yoga eller vad Quan Gon är för nåt, och ja, ha levt på känslan hela dan och ja, då vart det kinespose. 

Jag har idag även testat på att vara en seniorita dvs att jag har dansat salsa i ett par timmar med min kusin och 
lite annat folk, riktigt kul faktiskt, alltid kul att lära sig något nytt liksom. Ja och sen så fick jag en, från början, 
mycket ovillig Albin att gå in på hemma kväll för första gången!!! HAR NI HÖRT??! FÖRSTA GÅNGEN?!? nåja, 
bättre sent än aldrig antar jag. Köpte iallafall jordgubbsglass som nu med glädje har fått bosatt sig i våra magar.

Nu börjar sagan om ringen om, personligen hejar jag på Merry och Pippin, haha nä men dom är 
så gulliga bara så man bara måste gilla dom och det har jag troget gjort sen första gången jag såg dom.
Inte illa, inte illa alls faktiskt. Mer än så har jag inte att säga, så ja, Godnatt helt enkelt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0