I väntan på omprov..

Okej, nu har jag exakt 16 minuter på mig att skriva sen stängs datorn av (ja, jag är på bibblo) så let's skriva fort (ja, jag skriver fett sakta så det tar en himla tid..) Sitter som sagt på bibblo och känner mig nåådigt stolt över mig själv! Lyssna här: TROTS att jag slutade halv ett så har jag STANNAT i stan och loggat in mig på en dator här på bibblo och PLUGGAT hela tiden (bortsett från någon sms-paus..) Nåja, iallafall TILLRÄCKLIGT länge för att jag ska ha lyckats göra hela uppgiften klar!!!! OLE!!! SUCCÉ!!! TRIUMF!!! LYCKA!!!


Otroligt, jag borde plugga oftare eftersom att jag blir så otroligt glad när jag är klar. Nåt att fundera på. Nu ska jag iallafall traska mig till skolan och gör omprov. Känns inte så kul men det är ju det jag har stannat för så jag bör ju göra det.


arkivbild som jag trooor togs för typ ett exakt ett år sedan om jag inte misstar mig? Nåja, det var en bild iallafall.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0