Hemma igen

Ikväll har jag hunnit med att i full fart flyga (åka bil) till repetitionen och sedan gå från nordanå till kyrkholmen till stan och sen tillbaka till kyrkholmen igen. Värt? Nja, om man tänker motionsmässigt så -ja. Tidsmässigt? -nej.  Var på kyrkholmen runt en timme kanske och slog sedan följe med min kusin till bussisen och när jag sett att hon hel och hållen klev ombord på bussen traskade jag troget längs efyran upp till Statoil (eller vad macken där nu heter) och köpte en påse pim pim och traskade sedan till Albin där jag stannade tills mamma hämtade mig klockan 11, prick! Okej, 5 över. Väl hemma har jag hunnit dansa igenom dansen 3 gånger så nu är jag fit for fight för imorgon.

En klar och tydlig beskrivning på min kväll och man kan väl sammanfatta den som så att jag har gått en hel hop med steg. Har nog inte gått så mycket på länge känns det faktiskt som. Nu kallar sängen iallafal och det känns bara bara skönt att få lägga mig och sova, och det blir ännu lite bättre när man har sovmorgon. TRIUMF!!

Fet
gillar bilden! typ. Men ogillar "långa" bilder... hm, vilken kombo. Godnatt iallafall!

Kommentarer
Postat av: Anonymus kusinius

Har jätte många fina bilder, du måååste se dom

Pussssss

2011-06-05 @ 01:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0