Get it back



Jag vet inte om det var för att jag skrev att jag började må bättre eller vad som riktigt hände men direkt efter så
började jag må sämre så jag sov från klockan 3 till 6 och jag brukar aldrig kunna sova så länge mitt på dan som.
Drömde bara mardrömmar så det var ínte ens skönt att sova, nu är jag trött men vill inte sova för om det innebär
att jag ska drömma sånna drömmar så skippar jag det, jag verkligen hatar mardrömmar! Drömmer sällan sånna
men när jag gör det...oo...då avskyr jag det mer än nånting annat. Nu ska jag iallafall dricka nånting sen hör jag
av mig när jag har något intressantare att skriva om än mig och min sjukdom vilket inte är det minsta intressant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0