Eurovision 2011




Nu har jag suttit och tittat troget på hela eurovision med det såkallade "eurovisiongänget" dvs min familj och Sofias familj. Har varit en tradition så länge jag kan minnas att vi ser svenska finalen och europa finalen tillsammans och jag gillare! Har suttit och hejat som en tok på Eric trots att jag ville döda mig själv när han vann för att jag hatade låten, men nu tar jag tillbak allt ont jag sagt om han. Han tog oss till tredje plats vilket är toppen!

Dock hade det varit ännu mer toppen om han vunnit eftersom att detta eurovisiongäng har lovat att den dagen Sverige vinner ska vi vara på plats året där på och inte sittandes vid TVn. Och det hade ju inte varit helt fel alltså...

Men nu är det som det är och trots lite ilska mot min far som vart glad att vi inte vann (!!) så vill jag ändå gratulera vinnarna som jag inte kan stava namnet på...så  G R A T T I S !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0