Den tredje maj



Hej allihopa! Jag har inte mycket alls att säga, är inte på mitt mest charmiga humör men jag är glad ändå.
Dagen har varit rätt vanlig så finns inte mycket att säga om den. Jag ska försöka laga mat nu och ja, det är
väl det mest spännande som jag vet av som kommer hända i mitt liv under den närmsta tiden. Lögn, för jag
kom just på att ikväll anmäler jag mig officiellt till att bli 95a...tragiskt. Men jag känner verkligen att jag måste
byta linje och ja, då har jag inte mycket till val. Det blir säkert bra ändå, trots att jag gärna vill fortsätta bli
sedd som 94a. Nåja, man kan väl inte få allt här i livet antar jag, tyvärr. Bara att göra det bästa av situationen.
Men nu bör jag laga mat så att inte mor min får ett anfall när hon ser att jag inte lytt order. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0