D O M M E D A G E N ! ! ! ! ! !

Godmorgon! Nu har jag då alltså kanske sovit den sista natten i mitt liv.. Nej allvar nu, jag ska sluta ta upp att vi kommer dö ikväll bara för att jag fruktar det. Dör jag så dör jag och det kan jag inte göra nånting åt. PUNKT. Bra nu har vi det avklarat och kan därmed gå tillbaka till utgångsläge...

Jag vaknade av ett telefonsamtal från min moster vilket var perfekt eftersom att jag ändå var tvungen att ta mig upp för att jag ska möta Fanny på stan kring kvart över 1. Det stör mig dock att jag inte har fått sova hur länge jag vill på hur länge som helst och inte kommer jag få det imorgon heller. Men då kanske jag ändå är död så, okej, jag ska sluta!

Gårkvällen var iallafal himla kul tycker jag! Fast dock typ helt omöjlig att förklara eftersom att jag gjorde så otroligt mycket olika saker och var med/träffade så många olika personer så jag hänger knappt med själv. Det var en kul kväll iallafall och jag kände verkligen att det lider mot sommar. LOVE IT! Men nu ska jag avsluta detta milslånga inlägg och istället slänga mig i duschen.

Och eftersom jag inte hade någon kamera så får ni se en bild från i somras som togs under en kväll lite liknade denna!

Kommentarer
Postat av: josse

bara för att jag är mästerfotografen som tog denna underbart snygga bild!

2011-05-21 @ 11:39:41
URL: http://generalpancake.blogg.se/
Postat av: josse

men vaa, matilda vem?? ser jag fel eller är inte detta den där kvällen jag, du och matilda lindblom träffa några tjejer som satt och hade en liten "förfest" och sedan skulle de dra till nått ställe i stan? :O

2011-05-21 @ 23:54:49
URL: http://generalpancake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0