Trötta ögon pigg hjärna

Det är inte klokt alltså vad pigg jag är idag, var pigg igår med och jag som brukar vara helt jätte trött men nu är det visst andra bullar i ugnen så nu är jag bara pigg, men det klagar jag inte på, allting blir ju som mycket roligare då. Men nu är mina ögon trötta, men ändast mina ögon, skumt.

Men nog om det, jag ska skriva manus (igen) jag förstår inte riktigt vad som har hänt här. rebecka+manus=sant? nja tveksamt, men kanske nåntgång i framtiden, men är iallafall mer taggad nu än jag var på det förra. Så det är ju bra!

Och i brist på bilder (som vanligt) bjuder jag på en bild när jag desperat försöker få ena ögonbrynet över det andra, en talang som jag mer än gärna önskar att jag hade.... men tyvärr kan man ju inte få allt här i livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0