Stötte på ett roligt ord på Agnes blogg nyss..

och det ordet var inget mindre än lubba. Ordet användes i denna mening: var tvungen att lubba hem..
Ska vara helt ärlig och säga att mina mugipor beslöt sig att ta en flygtur upp till ögonen när jag läste den meningen,
ett litet skratt liknade ljud tog sig även ur min mun.
Otroligt vad mycket ett endaste lite ord kan bidra med, hela meningen lyftes ju till en helt annan nivå ju!
Nog om det, måste packa, inte klokt vad jag hittar anledningar att slippa det....inte bra för det kommer jag få ångra
när mor min kommer hem och ser min opackade väska...
Men lite måste man väl lida för att slutligen få göra nåt man älskar antar jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0