Så vart jag bara helt plötsligt sjuk..!


haha ser ut som att min mun har åkt ner till kina på bilden, haha, så kan det gå.
Tanken var iallafall att jag skulle se ledsen ut på bilden, för jag är inte glad, jag bara fryser och har ont i huvudet
och allting är fel och bara skriker "DUUU ÄÄR SJUUUK" och jag vill verkligen inte vara sjuk! Så nog har jag mina
anledningar att vara oglad allt. Tur att jag ändå bara hade tänkt hänga med min bror ikväll, så slipper jag riskera
att smitta någon (för han räknas inte) Så värre än att jag bara vill sova just nu är det faktiskt inte.
Förhoppningsvis är det bra imorn för då jävlar ska jag göra saker. Sjuk eller inte så ska jag ut. Lita på det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0