Så typiskt mig

Vars är orken? viljan? drivkraften? inspirationen? vars är jag?

Om det är nånting jag hatar så är det att jag har så otroligt dåligt tålamod och ork. Om nånting går fel, det börjar blåsa lite motvind och det känns jobbigt så vänder jag hellre och går istället för att kämpa mot vinden. Det finns absolut undantag, verkligen! Men inte i detta fall. Nu känns det bara jobbigt att fortsätta och jag tvivlar på att jag kommer få tillbaka orken, glöden viljan och insprirationen. Men jag måste, för jag vill, men i detta fall är inte viljan tillräckligt stark. Men jag har redan påbörjat, jag måste avsluta det. Annars kommer jag ångra mig hela mitt liv att jag inte avslutade det jag påbörjade. Jag ska inte ge upp bara för att det kom ett jobbigt manus ivägen. Jag ska inte ge upp bara för att jag inte är en manus skrivare, jag ska inte. Jag ska klara det.

Ett manus ska inte få stoppa mig. Jag kan, jag vill, jag ska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0