På plats hos Fanny

Insåg även just att vi har sovmorgon och inte behöver ta bussen försen om en och en halv timme...kändes ju lagom onödigt att va vaken redan då..menmen, vi lär ju sannerligen slippa stressa iallafall och det är ju alltid bra.Annars då, jag har inte sovit bra alls! Drömt mardrömmar hela natten och jag som aldrig brukar drömma mardrömmar....wellwell, så kan det vara. Är iallafall glad att jag slapp sova själv en sådan natt som denna iallafall. Men nu ska jag försöka få i mig lite frukost, brukar ju älska frukost mer än nånting annat så det ska nog gå bra även om jag inte alls är så sugen idag. 
                                        428_137150289_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0