Några bilder från igår


Våran linjes lagar tvingade oss att se på något av det tråkigaste jag sett...en 3 timmars lång teater, mer eller mindre utan handling...wah waaah...ingen höjdare precis.

Tur var att jag hade Alex vid min sida som gjorde det hela lite roligare och som ni ser så roade vi oss i pausen med att ta kort på oss själva med munnen full med mat... våran nya grej lite grann, hehe läckert.

även våra ben (eller kanske mer fötter egentligen) fick agera modeller och Alexandra berömmer dom genom att säga "våra ben ser så harmoniska ut.." vad hon riktigt menade med det har jag fortfarande inte förstått.

Ja, sedan spenaderade jag resten av kvällen och natten med henne. Kul kul.
Men nu är nog pausen snart slut så jag bör dra mig tillbaks till Tvn.


Kommentarer
Postat av: ALEX

HAHAHAHAHAHAH förstår inte varför ingen förstår mig när jag pratar...

2011-03-20 @ 19:46:51
Postat av: ALEX

HAHAHAHAHAHAH förstår inte varför ingen förstår mig när jag pratar...

2011-03-20 @ 19:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0