Myrmobbaren

Ikväll såg jag en av de värsta filmer jag sett, chain letter. Och anledningen var att den handlade om kedjebrev och typ att bli spårad i mobilen som jag brukar gå runt och vara rädd för ibland. Så efter att ha sett den bar det sig inte bättre än att jag helt enkelt fick lov att se myrmobbaren för att få tankar på något annat, något tecknat, kul och långt ifrån läskigt!

Men nu ska jag faktiskt ta och vara social med en pojke som jag faktiskt ritade av för ett par dar sedan, skåååååååååda resultatet:

För övrigt så har jag de senaste dagarna varit tröttare än jag varit på så länge jag kan minnas, det ska det bli ändring på genast! Då vet ni det. Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0