Lite från igår



På bussen med Pone och Sofie

folk

folk igen


Loisa och jag



och senare träffade jag en mycket saknad Frida på max!

Måste säga själv att jag var duktigt på att komma på att ta kort faktiskt, visserligen togs dom bara utomhus med det är skit samma,
det vart bilder iallafall och det är ju bara riktigt riktigt bra!
Idag vaknade jag iallafall av att mina ben (?) värkte som att något stått och slagit med ett jävla baseballträ på dom hela natten, för
så satans ont gjorde det (och gör fortfarande, fast blir mer och mer mildare smärta) inte mycket kul alltså.
Men fick äta müsli så jag är glad och nöjd ändå, för müsli har blivit lite av min drog eller nåntng, har aldrig gillat det förr men nu....
...OLALALAAA alltså, det får mina smaklökar att slå volter av lycka!
VIKTIGT är då att det är rätt slags müsli och inte något med för mycket krafs, bara en simpel god müsli.

Nog om müsli, nu ska jag försöka få tag i Agnes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0