Lista för att jag är sjuk

Vad heter du: Rebecka
Ålder: 16
Vad gör du: Musik
Vad längtar du till: bättre tider, haha
Vad händer i helgen: Lite oklart ännu
Senaste hånglet: Albin såklart
Hände nåt mer: hemligt
Vad har du på dig: stooooor tröja
Favoritöl: ingen är favorit direkt
Vad blir du glad av: Kärlek & vänner
Vad blir du ledsen av: falska förhoppningar, folk som ljuger/sviker och sånt
Vad ska du göra idag: soooova 
Favoritsnabbmatställe: inget större fan av snabbmat, oftast
Vilken låt lyssnar du på nu: your song
Vad dansar du till: jag dansar aldrig, haha 
Vem saknar du: vet faktiskt inte
Nått någon inte vet om dig: det kan ni fortsätta att inte veta
Nått du vill ha sagt innan vi slutar: hej

HUR

Svarar du i telefonen: mobilen - hallå  hemma - hej det är rebecka
Gör du när du är kär i fel person: slutar vara kär? eller va?
Tycker du om gul-bil-leken: kul när det är jag som får slå
Mycket pengar har du i plånboken just nu: har ingen..men har kring 20kr i bokhyllan
Mycket är klockan: 12.23
Hur många kontakter har du på msn: räknar inte
Spenderar du en regnig dag bäst: beror på humör

VEM

Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? Från Albin "håller med:)<3"
Pratar du med på msn just nu? Ingen
Ringde dig senast? mama
Pussade dig senast? Albin
Vill du kasta en sten i huvudet på? ...den
Saknar du mest just nu? vet fortfarande inte
Ska du träffa imorgon? min klass om jag är frisk
Sov du med senast? Albin
Festade du med senast? Hon och Hon och en massa andra
Vem fick du senast sms av? Jesper

JA- OCH NEJ-FRÅGOR

Cyklat utan händerna: Ja
Gråtit en hel natt: Ja
Druckit så du spytt: Ja
Åkt vattenskidor: Nej
Åkt rullstol: på kul
Gjort en bakåtkullerbytta: Ja
Köpt lösgodis för över 50 kr: Ja
Haft träningsvärk: Ja
Önskat att du var det andra könet: Ja
Sett din kompis i rosa kanindräkt: i en dröm en gång..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0