Idag har jag och Alex åkt snoooowboard!!


detta var då bara i bilen (om någon nu var så dum och trodde att det är såhär det ser ut när man åker snowboard..)
Hinner iallafall inte visa fler bilder just nu (inte för att det finns såå många intressanta, men alltid något) men alltid något ju, bättre än trista bildlösa inlägg utan mening, huvva. MEN som sagt, det hinner jag inte nu för i samma sekund som mina naglar är torra nog ska jag i ett flygande fläng in i duschen och tro mig, om inte allmänheten (okej, en familj som ska komma till oss och äta) ska få se mig helt onanställt klädd så bör jag skynda mig rejält! Men som sagt, dessa naglar ska då alltid dra ut på tiden... får ta till plan B - hårtorken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0