HEMMA

Då är jag alltså på plats i mitt egna hem, i mitt egna rum. Känns både bra och dåligt.
Såg att Fanny skrivit ett litet gulligt inlägg, meeeen var dock tvungen att rätta till hennes misstag, det är inte i hemavan jag har varit, utan i kåbdalis (stör mig helt otroligt på stavningen..menmen) hette minsann stället. Det hade jag faktiskt inte koll på själv tills typ dagen innan jag for så till alla som frågat har jag sagt fjällen, men det funkar jag ju lika bra det, för alla fattar ju iallafall att jag ska åka snowboard då och det är ju det som är poängen.

Men jag är dödstrött och tänker inte skriva ett enda ord till. En bild sen är det finito. Mer bilder kommer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0