Har inget att skriva oooooom!

Men still så måste nånting bli skrivet och då slutar det inte bättre än på detta vis...kul för mig iallafall, eller nåt. Hehe.


SENASTE..
Dryck:
mjölk
Telefonsamtalet:
Fanny
SMS: Fanny eller Albin
Sång du lyssnade på: nån skum som pappa sjöng...
Gången du grät: i förrgår till A walk to remember

HAR DU NÅGONSIN..
Varit kär:
är*
Förlorat någon speciell: ja det har jag
Varit deprimerad: fanns en sån tid, ja
Varit så trött att du somnar sittandes: ja..har till och med lyckats somna STÅENDE?!?

I ÅR HAR DU..
Fått ditt hjärta krossat:
jo
Skrattat så du börjat gråta: japp
Träffat någon som förändrat ditt liv: OJA!
Insett vilka som är dina äkta vänner: ja, det har jag
Kysst kompis:
yes sir

BLANDAT
Vad gjorde du under din förra födelsedag: missades bussen, sen ställde sig klassen upp och sjöng direkt jag kom in i klass rummet sen
fick jag tårta av min mentor♥ 
Vilken tid vaknade du idag: typ halv 8 kanske?
Vad gjorde du igår runt midnatt: försökte förstå FL studio, eller sov.
Någonting som du längtar till: sommar
Senaste gången du träffade din pappa: typ 10 minuter sen 
Vad lyssnar du på just nu: no love
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: ja
Vad gör dig irriterad just nu: privat 
Singel/Upptagen:
upptagen
Hårfärg: brun
Piercings:
öronen och naveln
Tatueringar: nix

DIN FÖRSTA..
Bästa vän:
anton
Sporten du spelade:
fotboll
Husdjur:
vitsippan, en kanin
Vaccination du minns: minns inte, minns sprutan i 4an
Alkohol du drack: det som fanns, eller vad man ska säga

DIN FRAMTID
Vill du ha barn:
jo
Vill du gifta dig: typ
Karriär i åtanke:
klara gymnasiet....that's it

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon:
ögon, tror jag
Kramar eller pussar:
beror på situastion, eller vad man ska säga
Kortare eller längre: längre tack!
Romantisk eller spontan: ee, beror väl på 
Snygg mage eller snygga armar:
snyggt allt..!
Tatueringar eller piercingar:
Tatueringar, tror jag iallafall, beror på personen
Känslig eller inte:
säg så här, jag är intresserad av stenar, så känslor tack!
Ragg eller förhållande: Förhållande
Bråkstake eller tveksam:
framåt räcker

HAR DU NÅGONSIN..
Kysst en främling:
säger bara pdol...
Tappat glasögon eller linser: nja, har ju inget av det så
Haft sex på första dejten:
har inte dejtat så
Krossat någons hjärta:
halverst kanske.. eller jag vet inte hur han tog det
Har du blivit arresterad:
nja, det skulle jag inte säga
Dissat någon: ja
Gillat din killkompis (mer än en kompis): jepp

TROR DU PÅ..
Dig själv:
ibland
Mirakel: vill tro
Kärlek vid första ögonkastet: njae, inte direkt
Himlen:
vill väl tro iallafall
Tomten: har trott
Att kyssas på första dejten: vaddå tror?! ja?

SVARA ÄRLIGT
Haft mer än en pojkvän på samma gång:
nä, inte riktigt mitt race
Tror du att det är möjligt att vara trogen livet ut: allt är möjligt om båda vill det
Vad kan du verkligen inte leva utan:
kärlek och umgänge

MEN nu är det brottom, eller ja, jag antar det om jag ska hinna ta mig till Albin, men det ska nog gå utmärkt, brukar ju det så. HERRRRÅÅÅ!

sommar sommar sommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0