Godmorgon

Himla skönt att sova inatt kände jag, hade lite svårt att somna men när det väl var gjort, ja då jävlar var det skönt att sova! Vaknade för ett tag sen, har hunnit prata lite med min fina bror och sedan hamnat här. Idag taggar jag att göra ingenting för det är just så mina planer ser ut och det känns verkligen som en helt perfekt plan för dagen, bara ta det lugnt, kanske borde jag skriva lite manus för att förbereda föräldraskapet, haha. Ta det med en nypa salt. Men manus bli det nog, måste det bli. Känns faktiskt helt okej.

Två bilder från igår


Matilda och våra hemmagjorda subway kakor, reultat: för stora, för lite vit choklad, för lång tid i ugnen och för mycket av ingrediensen som gör kakor frasiga = inget vidare, men helt fel ute var vi inte, bara några små fel och vi vet ju hur vi ska göra det bättre, så bättre lycka nästa gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0