Glada föräldrar..?


Jag ligger här i något slags chocktillstånd och återhämtar andningen efter att just ha legat
underst i en hög bestående av min mor och far på bilden ovan... låt mig förklara händelsen:

Jag ligger och halvsover när jag plötsligt hör pappa ropa från övervåningen:
 "Idag är den lyckligaste dagen i mitt liv!"
Varpå han sedan börjar springa nerför trappen och raka vägen in i mitt rum medans han ropar:
"Rebecka Wallgren vill bli min vän på facebook!"
(ni förstår jag har inte velat det på närmare ett år)
Och sedan slänger han sig hals över huvud på min arma sjuka kropp och jublar.
Mamma kommer in och ser på spektaklet och säger sedan med ett försök att låta sårad:
"Så hon vill inte bli min vän...?"
och jag som knappt kan andas tar ett andetag och svarar:
"jo det vill hon"
Knappt har jag avslutat meningen för än mamma slänger iväg ett jubel hon med
och slänger sig ovan på pappa och vips så vart högen ännu lite större...och tyngre.

Så nu ligger jag här och småler och förundras över hur glada folk kan bli av nåt så litet...haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0