Fredag!

Idag är det fredag och jag skulle egentligen se lingon filmen (orkar aldrig lägga det riktiga namnet på minnet) med Fanny och Frida. Men sen bar det sig inte bättre än att Fanny vaknade med hela 39 graders feber så nej, då vart det inget av kvällsplanerna. Istället tänkte jag ta bussen och vara med Fanny trots hennes sjukdom, men ju längre in på dagen det blev så kände jag att jag blev latare och latare så jag beslutade att stanna hemma. Då hörde Elin av sig från ingen stanns och eftersom att det bara handlar om ett par 20 steg till hennes dörr så kände jag att det kan visst gå för sig. Så ikväll är jag med Elin. Men först ett samtal följt av en dusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0