Första dagen på lovet

Jag måste erkänna att det är nå så fruktansvärt förbannat jobbigt att det iprincip inte finns en enda levande
själ tillgänglig att umgås med och det får mig att känna mig som en elak utnyttjande monster maskin när jag
då måste kontakta människor som jag annars inte riktigt brukar umgås med MYCKET VIKTIG DETALJ ÄR
ATT DET INTE ÄR FÖR ATT JAG OGILLAR DOM!!
umgås helt enkelt inte lika ofta med dom, så ser man det
på det viset är det kanske bara bra att typ ingen är hemma egentligen? eller? well, det är jobbigt iallafall för
det känns verkligen som att dom tänker "jasså nu passar det sig att höra av sig, nu när ingen annan är hemma!!"
Så nej det känns riktigt jobbigt och jag vill passa på att be om ursäkt och säga FÖRLÅT här och nu till alla som
tar åt sig, för det är inte min mening, verkligen inte!

Nu ska jag minsann hitta mig nånting att göra!


Kommentarer
Postat av: Malva

Sv; Finfint, inget att tillägga! Eller, är lite deppig eftersom att lovet snart är slut... men tur för dig så börjar det nu!:)

Hur är vädret där uppe då? Hört att det fortfarande finns flera meter snö där. Här är faktiskt snön snart borta :D

2011-03-05 @ 22:06:49
URL: http://bortomhimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0