FL Studio 9



Detta har jag och min bror sysselsatt oss med det senaste timmarna. Ser det lätt ut? Om du tycker det ber jag dig vänligen att kolla upp din syn för om man ärligt kan tycka att detta ser(är) busenkelt så kan ju inte nånting stå helt rätt till i huvudet för detta var fan i mig inte lätt för fem öre! Iallafall enligt oss för inte en dyst förstod vi, men vi tappra krigare kämpade vidare och lyckades slutligen skapa några piano toner i form av rosa pantern melodin. Inte illa!
Men märk mina ord, vi kommer med nya tappra försök inom kort! Men nu- sömn, godatttt!!


Kommentarer
Postat av: Malva

Vad fin din blogg har blivit!:D



...och så förstår jag inte ett dugg utav det där.

2011-03-17 @ 19:45:26
URL: http://bortomhimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0