Fanny Asplund


Jag vill tillägna detta inlägg till Fanny, fina fina Fanny som jag skulle göra alltför.
Jag har känt henne i inte ens ett år men det känns som att vi varit kompisar hela livet! På bara en månad var vi som ler och lårhalm (eller vad man säger) Fanny är en sån person som jag alltid blir glad av att se oavsett om jag är glad eller ledsen eller arg. En sak som jag älskade med Fanny från första stund är hur otroligt öppen och lätt att prata med hon är. Det har aldrig varit svårt att prata med henne. Hon finns alltid när jag behöver henne och jag kan prata med henne om allt! Hon vet med andra ord precis allt man kan veta om mig. Världens finaste vän. Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: fanny

åh du är allt för söt! jag älskar dig gumman!

2011-03-27 @ 19:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0