Bildutmaningen gick käpprätt åt helvette

Ja, vad ska man säga, jag vet inte vilken dag jag är på och jag orkar inte lägga ut tusen bilder i samma inlägg just nu.. hehe. Jag har faktiskt viktigare saker för mig, jag ska nämligen fortsätta skriva om det där förbannade manuset...suck. Satt i kanske 3 timmar sist och hann typ en tredjedel....jobbigt värre.

Har iallafall varit med Sofie nu efter skolan, det är ju faktiskt så lyxigt att vi slutar redan halv 1 på onsdagar, fruktansvärt skönt! även om jag hellre haft sovmorgon...nåja man får vara glad för det man har, jag ska inte klaga. Men nu ska jag se till att få manuset klart så att jag kanske kan få ta mig till Fanny ikväll, det skulle sitta fint känner jag. Håller tummarna för den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0