Bergsbyns mjukglass

Det är vad jag sitter och skriver om just nu, bergsbyns mjukglass. För det är nämligen just det som min powerpoint uppgift handlar om, spännade spännade. Egentligen har jag redan slutat men som den otroligt fina vännen jag är så väntar jag på Fanny som inte slutar för än 4. Men lika bra, jag behöver knappa igen på resten av klassen som ligger flera mil före mig. Då vet ni hur läget är just nu.

bild från google

Borde faktiskt ta och köpa mig en... har hört att dom har börjat med glassförsäljningen nu.
och som det bergsbybo jag är så är det ju helt oacceptabelt att inte köpa en. Får höra om Elin eller någon också är lite sugen. Det brukar ofta bli Elin som får offra sig har jag en känsla av, hehe. Den som lever får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0