- Första gången som du ska kyssa någon Ann...?!

ovanstående rad har jag gladeligen skrattat lite åt i ett par timmar eftersom att meningen egentligen lyder första gången som du ska kyssa någon MAN alltså inte Ann som en viss person verkar tro....heheh. Lite kul vare allt iallafall.

I nutid är jag iallafall i full gång att packa och jag hatar verkligen att packa, alltid lika jobbigt....inte kul alls, men måste man så måste man. För alla som undrar så är det så att jag och min familj, samt två andra familjer ska på skidresa till...ja, gud vet vad stället hette, tycker att backar har samma namn.. men norr ut ska vi iallafall och jag ska få åka snwoboard hur mycket jag vill i 4 hela dagar, känns som himmelriket...nästan.

Men packa ska jag som sagt göra, och medan jag gör det tänkte jag visa ett par bilder från igår, enyoooooy:




Angående sista bilden så tyckte jag bara att den var lite kul, varning för råttgift hah...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0