Typ det godaste man kan dricka!!


Höger♥♥♥♥♥♥♥♥

Jag måste bara få säga det, Pear Lime, alltså godare är svårare att hitta! Tidigare har jag varit helt körd på Lemon men sen så korsades min väg med Pear Lime och på en sekund var Lemon helt ute ur bilder (nåja, nära på iallafall) för så otroligt god var den så jag finner inga ord. LÄTT det godaste drickan jag smakat! Utan tvekan, typ iallafall. Nej inget typ, det är så! Detta är ta mig tusan guds gåva i en flaska, inget skämt!! KÖP PÅ EN GÅNG!! Annars...ja, nånting.

Nog om det nu, jag var med Simon ikväll som sagt, ytterst trevligt. Var ett tag sen så det var kul. Nu skriker min kropp efter sömn och jag ska inte göra den besviken utan ska lyda order och sova nu på en gång. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0