Två pear lime rikare

Har varit ut med Marcus de senaste timmarna. Vandrade hela vägen till konsum (eller vad det nu var, kollen) Och gissa vad han gör?!? Han köper alltså två stycker pear lime till mig. Har ni hört?! Jag måste ju ha världens snällaste kompis!

En är dock redan på plats i min mage men en har jag kvar. Moahaha...(?!?)

Min kropp och mina ben är iallafall ett minne blott efter denna vandring. Jag känner mig verkligen inte vid liv och skulle behöva en hela skopa sömn just nu, men icket. Jag ska ta mig til stan på en kvart och sedan jobba sönder min arma kropp. TUR att vi ska få chips, godis och tårta idag, då har jag iallafall nånting att leva för. Sen åker nog Schweppesen med skulle jag tro, whoopa, genast känns allt lite bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0