SOMMARLOV IMORGON!!!

Godkväll!! Kom hem för si så där en timme sen efter en kväll full av repetitioner, lite snabbt häng i stan och slutligen en tur förbi Sofia. Inte illa. Men inte särskilt intressant, utom en sak...

J A G  H A D E  E N  T U S I N G F O T I N G  I  H Å R E T ! ! ! !
Jag ljuger inte när jag säger att jag skakade konstant i flera minuter efter insidenten och sedan lite då och då under timmen som kom. Såååååååå vidrigt. Tur att det inte var jag själv som upptäckte den typ när jag skulle lyfta håret...NEJ! URSH! STOPP! Jag avbryter historien här och sammanfattar den som bland det värsta som hänt mig. URSH!

En kul nyhet som slog mig just är att imorgon kommer min kära söta fina broder hem från Stockholm där han varit....ett tag...på fotbolls konfa. Men imorn kommer han alltså hem och OJ vad jag har saknat honom!

Men nu bör jag sova så jag inte ser ut som en levande död imorgon, även om det inte är så big deal att gå ut ettan enligt mig, men ja, men behöver ju inte se ut som en zombie för det så GODNATT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0